o targach

Szukaj

Aktualności

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

tel.: 022 529 39 00 / 50
fax: 022 529 39 30

e-mail: recepcja@mttargi.pl

O targach

Targi to jedno z najlepszych i najtańszych narzędzi marketingowych. To przede wszystkim gwarancja bezpośrednich kontaktów z klientem. Nic nie zastąpi rozmów i znajomości w biznesie, a właśnie na targach zarówno wystawcy, jak i zwiedzający odbywają setki spotkań handlowych.

Targi dają możliwość osiągnięcia wielu celów na raz:

  • pozyskania nowych kontaktów handlowych i zleceń
  • podtrzymania relacji z dotychczasowymi klientami
  • promocji nowości wprowadzanych na rynek
  • badania rynku i natychmiastowej opinii na temat własnej oferty
  • wzmocnienia świadomości marki i pozycji na tle konkurencj
  • integracji i wymiany opinii z branżą

Dlaczego opłaca się wziąć udział w targach? Oto najważniejsze, choć nie jedyne, powody:

Policz dobrze

Najskuteczniejszy sprzedawca jest w stanie odwiedzić średnio czterech wyselekcjonowanych klientów dziennie. Taką liczbę kontaktów na targach ma wystawca średnio w ciągu godziny. Jaki byłby koszt  2 tys. wizyt handlowca bezpośrednio w siedzibie klienta? Z pewnością spory. Jaki jest koszt dotarcia do jednego odbiorcy na targach, które mają 28 tys. zwiedzających? Średnio… niecałe 20 groszy.* Dla porównania: jeżeli chcesz wykonać jedną rozmowę telefoniczną (a rozmowa przez telefon nie jest tak skuteczna, jak osobisty kontakt) – kosztuje to Ciebie wraz zakupem bazy danych osobowych ponad 4,5 złotego.

Twarzą w twarz

Targi gwarantują bezpośredni kontakt z klientem – najlepszy z możliwych,  co kilkakrotnie może zwiększyć sukces sprzedaży dzięki bezpośredniej prezentacji oferty. Zatem za 20 groszy do około 2 złotych** masz zapewniony jednocześnie bezpośredni kontakt i prezentację handlową.

Właściwi odbiorcy

Na targach nie ma przypadkowych odbiorców. Jeżeli wybierzesz właściwe targi, każdy z odwiedzających jest w Twojej grupie docelowej, każdy jest Twoim potencjalnym klientem. Co więcej, ci, którzy odwiedzają targi znajdują się właśnie na etapie podejmowania decyzji o zakupie danej oferty. Czy można wyobrazić sobie lepszego klienta?

Mierzalne efekty

Targi pozwalają na bardzo łatwe zmierzenie efektów uczestnictwa. Nie musisz wierzyć w nasze zapewnienia. Bez problemu sam obliczysz efektywność uczestnictwa.

Samo uczestnictwo w targach nie gwarantuje osiągnięcia zamierzonych korzyści. Do targów warto się dobrze przygotować! W jaki sposób? Odpowiedź na to pytanie można znaleźć na naszej stronie w dziale „O targach” lub w „Vademecum targowym”.