o targach

Szukaj

Aktualności

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

tel.: 022 529 39 00 / 50
fax: 022 529 39 30

e-mail: recepcja@mttargi.pl

Personel targowy

Na targach liczą się przede wszystkim kontakty bezpośrednie. Osoby na stoisku są reprezentantami firmy, ich zachowanie i wygląd wpłyną na wizerunek całego naszego przedsiębiorstwa.

Należy więc wybrać osoby kompetentne, doskonale znające działalność firmy (nigdy świeżo upieczonych pracowników ani tym bardziej hostessy). Personel targowy powinien zostac dodatkowo przeszkolony, tak aby zdawał sobie sprawę z tego, w jaki sposób może przyczynić się do osiągnięcia założonych celów.

Ponadto należy zwrócić uwagę na usposobienie wybieranych osób. Optymizm, uśmiech, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby rozmówców, formułowania jasnych, rzeczowych wypowiedzi, zaangażowanie w prowadzone działania – to podstawowe cechy, które powinny charakteryzować pracowników targowych. Powinni oni też świetnie orientować się na rynku, znać konkurencję, posiadać informacje na temat zwiedzających targi.

Pamiętajmy także, aby na stoisku zawsze znajdował się ktoś z kadry zarządzającej – ktoś, kto będzie osoba decyzyjną i razie potrzeby będzie mógł udzielić wywiadu, ale również będzie godnym rozmówcą dla menedżerów wyższego szczebla.

Pamiętajmy o odpowiednim zmotywowaniu zespołu targowego. Przede wszystkim członkowie grupy muszą wiedzieć, że spotkało ich wyróżnienie. Uczestnictwo w targach to kwestia prestiżowa również dla osób współtworzących wizerunek firmy podczas imprezy.  Warto pomyśleć o dodatkowym wynagrodzeniu dla osób pracujących podczas imprezy.