o targach

Szukaj

Aktualności

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

tel.: 022 529 39 00 / 50
fax: 022 529 39 30

e-mail: recepcja@mttargi.pl

Stoisko doskonałe

Stoisko to wizytówka naszej firmy! Powinniśmy bardzo dokładnie przemyśleć jego wygląd i funkcjonalność, a także oddelegowac do udziału w targach kompetentny i uprzejmy personel.

Do dyspozycji są:

- stoiska bez zabudowy

- stoiska z zabudową standardową

- stoiska z zabudową indywidualną.

Zakup stoiska z zabudową standardową jest z pewnością wariantem najbardziej oszczędnym i najwygodniejszym. Niemniej jednak przed podjęciem decyzji zastanówmy się, czy nie warto zainwestować nieco więcej środków i czasu w bardziej wyrazista i oryginalną ekspozycję, która wyróżniac się będzie sposród innych stoisk.

Decydując się na stoisko z zabudową standardową pamiętajmy, że możemy zamówić też dodatkowe elementy wyposażenia, które mogą pomóc nam w zorganizowaniu stoiska bardziej przyjaznego i wygodniejszego.

Z kolei wykonanie autorskiej zabudowy możemy zlecić organizatorowi imprezy lub współpracującym z nim firmom. Są równiez wystawcy, którzy podejmuja się tego zadania we własnym zakresie, zwykle we współpracy ze studiem graficzno-projektowym lub agencją reklamową.

Zlecenie zabudowy indywidualnej organizatorowi imprezy pozwala na przejęcie części naszych obowiązków przez przygotowanych do tego fachowców. Organizator imprezy doskonale zna obiekt i z pewnością nie wpadnie w pułapki techniczne, mogące generować dodatkowe koszty (podłączenia prądu, przepisy Ppoż, etc.). Jeżeli jednak podjęliśmy decyzję o zakupie projektu np. agencji reklamowej zadbajmy o wcześniejsze uzgodnienie wszystkich szczegółów z działem technicznym organizatora targów.

Bez względu na rodzaj wybranej zabudowy, pamiętajmy, że indywidualny charakter naszemu stoisku nadadzą także plakaty, wazony, rośliny, serwety i inne elementy dekoracji, koniecznie spójne z naszym wizerunkiem, a także muzyka.

Naszym podstawowym zadaniem w fazie przygotowawczej jest zadbanie o taki wygląd stoiska, który pozwoli nam wyróżnić się na tle innych firm, często naszej bezpośredniej konkurencji i na długo pozostać w pamięci zwiedzających.

Wykorzystajmy element pozytywnego zaskoczenia: np. ciekawy, przyciągający uwagę event na stoisku daje nam szansę na przyciągnięcie uwagi większej liczby zwiedzających – potencjalnych klientów, pomoże nam też utrwalić nazwę naszej firmy oraz nasze logo w świadomości zwiedzających, wpomagając tym samym budowanie tzw. brand awarness.